Veronika Žigovičová

Master's thesis

Analýza a zefektivnění marketingové komunikace podniku působícího na B2B telekomunikačním trhu

Analysis and streamlining of marketing communication tools in company operating on the B2B telecommunication market
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá analýzou a následnou optimalizací marketingové komunikace směrem k firemním zákazníkům jednoho z předních českých telekomunikačních operátorů. Cílem práce je analýza stávajícího stavu využívání nástrojů marketingové komunikace, odhalení slabých míst a následná konfrontace s požadavky firemních zákazníků, aby byla nově nastavena komunikace tak, že bude naplňovat očekávání …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis and consequential optimization of marketing communication towards business customers of one of the leading telecommunications operators in the Czech Republic The aim of the work is a detailed analysis of the current state of using marketing communication tools, detection of gaps compared with expectations of corporate customers. The goal is to set communication mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2013
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Michaela Vlasáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35656