Analýza a zefektivnění marketingové komunikace podniku působícího na B2B telekomunikačním trhu – Veronika Žigovičová
Veronika Žigovičová
Master's thesis
Analýza a zefektivnění marketingové komunikace podniku působícího na B2B telekomunikačním trhu
Analysis and streamlining of marketing communication tools in company operating on the B2B telecommunication market
Abstract:
Diplomová práce se zaobírá analýzou a následnou optimalizací marketingové komunikace směrem k firemním zákazníkům jednoho z předních českých telekomunikačních operátorů. Cílem práce je analýza stávajícího stavu využívání nástrojů marketingové komunikace, odhalení slabých míst a následná konfrontace s požadavky firemních zákazníků, aby byla nově nastavena komunikace tak, že bude naplňovat očekávání …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis and consequential optimization of marketing communication towards business customers of one of the leading telecommunications operators in the Czech Republic The aim of the work is a detailed analysis of the current state of using marketing communication tools, detection of gaps compared with expectations of corporate customers. The goal is to set communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35656
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2013
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Michaela Vlasáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽIGOVIČOVÁ, Veronika. \textit{Analýza a~zefektivnění marketingové komunikace podniku působícího na B2B telekomunikačním trhu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/oold6v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35656
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev