Tereza Nejezchlebová
Bachelor's thesis
Analýza protikuřáckých kampaní
The analysis of anti-smoking campaigns
Abstract:
Bakalářská práce pojmenovaná Analýza protikuřáckých kampaní jedná o způsobu komunikace kampaní proti kouření v různých zemích světa a jejich srovnání. Cílem práce je analyzovat způsob a efektivitu komunikace těchto kampaní. Práce je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o sociálním marketingu obecně a legislativních opatřeních v problematice kouření. V praktické …moreAbstract:
Bachelor thesis called The analysis of anti-smoking campaigns deals with campaigns against smoking in various countries and their comparison. The aim is to analyze the method and effectiveness of communication of the campaigns. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part discusses social marketing in general and legislative measures in the issue of smoking. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25708
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Marek Hrkal
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25708
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Marcela Koudelková -
Analýza účinnosti kampaní proti kouření
Miroslava Čejková -
Analýza sociálně marketingových kampaní v ČR
Eva Slováčková -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Jana Ljapinová -
Sociální marketing
Tim Kutil