Simona KONOPÍKOVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Přínos metody Persona Dolls k rozvoji klíčových kompetencí v mateřské škole

Education by Persona Dolls Method and its contribution to the development of key competencies in Kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá metodou Persona Dolls a jejím přínosem k rozvoj klíčových kompetencí dětí předškolního věku. Teoretická část popisuje základní charakteristiku předškolního období a faktory, které dítě formují. Poukazuje na nenahraditelný význam rodiny pro zdravý vývoj dítěte a vliv mateřské školy pro celkový rozvoj osobnosti a orientaci ve společenském prostředí a hodnotách. Přibližuje potenciál …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the Persona Dolls method and its contribution to the development of key competences of preschool children. The theoretical part describes the basic characteristics of the pre-school period and the factors that shape a child. It points out the irreplaceable importance of the family for the healthy development of a child and the influence of a kindergarten for the overall …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Eva Gažáková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KONOPÍKOVÁ, Simona. Přínos metody Persona Dolls k rozvoji klíčových kompetencí v mateřské škole. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/