Strategická analýza firmy Choceňská mlékárna s.r.o. – Filip Juránek
Filip Juránek
Bakalářská práce
Strategická analýza firmy Choceňská mlékárna s.r.o.
The Strategy Analysis of The Dairy of Choceň
Anotace:
Bakalářská práce spočívá v provedení strategické analýzy firmy Choceňská mlékárna s.r.o. Práce je rozdělena na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsány metody a jejich význam pro zhotovení strategické analýzy. Praktická část z těchto metod vychází a veškeré poznatky jsou uplatněny na tvorbu samotné strategické analýzy. Samotná analýza se pak skládá ze 3 hlavních …víceAbstract:
This bachelor’s thesis lies in conducting a strategy analysis of a company The Dairy of Choceň. The work is divided into two main parts – theoretical and practical. In the theoretical one there were described methods and their significance for conducting a strategy analysis. The practical one stems from those methods and all the findings are used for making out the very own analysis. The analysis consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84940
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2022
- Vedoucí: Petr Boukal
- Oponent: Luboš Smrčka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84940
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Strategická analýza firmy
Barbora Netolická -
Strategická analýza vybraného podniku
Tereza Šplíchalová -
Finanční a strategická analýza společnosti Pilulka Lékárny, a.s.
Šárka Kocotová Knapová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout