Komunikační strategie prodeje veslařských lodí – Karolína Božková
Karolína Božková
Bakalářská práce
Komunikační strategie prodeje veslařských lodí
Communication strategy of rowing boats sales
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro prodej veslařských lodí značky Liteboat na českém trhu, cílem je vytvořit strategii budující povědomí o značce. Nejprve jsou definovány obecné pojmy potřebné k pochopení tématu práce, dále je teoreticky popsán proces situační analýzy, která je nezbytná k vytvoření efektivní komunikační strategie. Následně je popsán proces tvorby komunikační strategie …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a communication strategy for the sale of rowing boats of the Liteboat brand on the Czech market, the aim is to create a strategy that builds brand awareness.First, the general concepts needed to understand the topic of the work are defined, then the process of situation analysis is theoretically described, which is necessary to create an effective communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2020
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80109
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Petra Bedřichová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80109
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková