Komunikační strategie prodeje veslařských lodí – Karolína Božková
Karolína Božková
Bachelor's thesis
Komunikační strategie prodeje veslařských lodí
Communication strategy of rowing boats sales
Abstract:
Práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro prodej veslařských lodí značky Liteboat na českém trhu, cílem je vytvořit strategii budující povědomí o značce. Nejprve jsou definovány obecné pojmy potřebné k pochopení tématu práce, dále je teoreticky popsán proces situační analýzy, která je nezbytná k vytvoření efektivní komunikační strategie. Následně je popsán proces tvorby komunikační strategie …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a communication strategy for the sale of rowing boats of the Liteboat brand on the Czech market, the aim is to create a strategy that builds brand awareness.First, the general concepts needed to understand the topic of the work are defined, then the process of situation analysis is theoretically described, which is necessary to create an effective communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 2. 2020
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80109
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2020
- Supervisor: Zdeněk Vondra
- Reader: Petra Bedřichová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80109
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková