Marketingová a komunikační strategie společnosti Slevomat – Kristina Kubíková
Kristina Kubíková
Bakalářská práce
Marketingová a komunikační strategie společnosti Slevomat
Marketing and communication strategy of Slevomat
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou a komunikační strategii společnosti Slevomat a vytvořit návrh na její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních marketingových pojmů, nástrojů a analýz. V další části pak na marketingový a komunikační mix, které tvoří důležitý základ pro tvorbu strategie. Poznatky z teoretické části jsou poté aplikovány na konkrétní společnost …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of Slevomat and to create a proposal for its improvement. The theoretical part is focused on the definition of basic marketing terms, tools and analyzes. In the next part, the marketing and communication mix, which forms an important basis for the strategy. The knowledge from the theoretical part is then applied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76492
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský