Marketingová a komunikační strategie společnosti Slevomat – Kristina Kubíková
Kristina Kubíková
Bachelor's thesis
Marketingová a komunikační strategie společnosti Slevomat
Marketing and communication strategy of Slevomat
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou a komunikační strategii společnosti Slevomat a vytvořit návrh na její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních marketingových pojmů, nástrojů a analýz. V další části pak na marketingový a komunikační mix, které tvoří důležitý základ pro tvorbu strategie. Poznatky z teoretické části jsou poté aplikovány na konkrétní společnost …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the marketing and communication strategy of Slevomat and to create a proposal for its improvement. The theoretical part is focused on the definition of basic marketing terms, tools and analyzes. In the next part, the marketing and communication mix, which forms an important basis for the strategy. The knowledge from the theoretical part is then applied …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76492
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2019
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76492
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský