Kieu Anh Trinhová

Bakalářská práce

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti L’oreal Paris.

Analysis of social media and its usage for marketing purposes at L’Oréal Paris
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely. Je zde zkoumáno, za jakým účelem jsou dnes využívány sociální sítě. Struktura práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy internetový marketing, marketing a sociální sítě. Poznatky z těchto pojmů jsou poté aplikovány na značku L’Oréal Paris v praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of social media and its usage for marketing purposes. The reason behind the usage of social media nowadays is analysed in this thesis and how successful companies are on their social media. The structure of the thesis is made of the theoretical and practical part. The terms such as internet marketing, marketing and social media are described in the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83593

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management