Kieu Anh Trinhová

Bachelor's thesis

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti L’oreal Paris.

Analysis of social media and its usage for marketing purposes at L’Oréal Paris
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely. Je zde zkoumáno, za jakým účelem jsou dnes využívány sociální sítě. Struktura práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy internetový marketing, marketing a sociální sítě. Poznatky z těchto pojmů jsou poté aplikovány na značku L’Oréal Paris v praktické …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of social media and its usage for marketing purposes. The reason behind the usage of social media nowadays is analysed in this thesis and how successful companies are on their social media. The structure of the thesis is made of the theoretical and practical part. The terms such as internet marketing, marketing and social media are described in the theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2021
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Daniela Kolouchová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83593

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management