Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti L’oreal Paris. – Kieu Anh Trinhová
Kieu Anh Trinhová
Bakalářská práce
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti L’oreal Paris.
Analysis of social media and its usage for marketing purposes at L’Oréal Paris
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely. Je zde zkoumáno, za jakým účelem jsou dnes využívány sociální sítě. Struktura práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy internetový marketing, marketing a sociální sítě. Poznatky z těchto pojmů jsou poté aplikovány na značku L’Oréal Paris v praktické …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of social media and its usage for marketing purposes. The reason behind the usage of social media nowadays is analysed in this thesis and how successful companies are on their social media. The structure of the thesis is made of the theoretical and practical part. The terms such as internet marketing, marketing and social media are described in the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83593
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83593
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout