Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport – Bc. Iveta SMĚŠNÁ
Bc. Iveta SMĚŠNÁ
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport
Project of Marketing Communication of Jaroslav Janoušek Transport Company
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. Jejím cílem je navrhnout projekt, který zlepší marketingovou komunikaci dané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Dále také specifikací marketingu v dopravě …moreAbstract:
This thesis is focused on marketing communication of Jaroslav Janoušek Transport company. Its goal is to design a project which is to improve marketing communication of mentioned company. The thesis is divided into three parts. There are theoretical observations concerning marketing communication and various tools of communication mix in theoretical part. This part also describes specifications of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMĚŠNÁ, Iveta. \textit{Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/ox8n9v/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMĚŠNÁ, Iveta. Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová