Podpora čtenářství na 2. stupni ZŠ prostřednictvím práce se čtenářskými deníky – Bc. Sylva FILOVÁ
Bc. Sylva FILOVÁ
Master's thesis
Podpora čtenářství na 2. stupni ZŠ prostřednictvím práce se čtenářskými deníky
Support of Reading through the Work with Reading Diaries at Upper Primary School
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím čtenářských deníků ve výuce literární výchovy na druhém stupni základní školy. Důraz je kladen na prohlubování vztahu k četbě a zvyšování čtenářských kompetencí žáků. Teoretická část podává základní informace o pojmech spojených s tematikou čtení a čtenářství, přináší informace o specifikách čtenářství dospívajících. Dále mapuje problematiku čtenářských deníků v odborné …viacAbstract:
Master's thesis is focusing on usage of reading diaries during the education on second level of elementary school. It's mainly targeted on deepening of relationship with reading and to increase pupil's reading competencies. Theoretical part brings basic information about terms connected with reading, it brings information about pubescent reading specifics. It maps reading diaries issues in professional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jana Sladová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILOVÁ, Sylva. Podpora čtenářství na 2. stupni ZŠ prostřednictvím práce se čtenářskými deníky. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / UČJ-MGP
Práce na příbuzné téma
-
Dospívající a online čtenářské komunity
Ema Juranová -
Význam reference ve čtenářské recepci dospívajících
Helena CEMERKOVÁ -
Čtenářské akce pro dospívající čtenáře v knihovnách Zlínského kraje
Aneta Olivová -
Čtenářské preference současných dospívajících
Lucie KRŠÁKOVÁ -
Čtenářské chování a preference čtenářů young adult literatury
Pavla Moravcová -
Podpora čtenářství u dětí na 1. st. ZŠ za využití projektové metody
Kateřina ŠIMEROVÁ -
Mimoškolní četba z pohledu učitelů českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol v Libereckém kraji
Lucie Scholzová -
Mimoškolní četba současných dětí 6.-7. tříd na ZŠ v Libereckém kraji
Petra Barochová
Názov
Vložil
Vložené
Práva