Porovnání vybraných výrobců mobilních telefonů – Bc. Alena Krýchová
Bc. Alena Krýchová
Diplomová práce
Porovnání vybraných výrobců mobilních telefonů
Comparison of Selected Producers of Mobile Phones
Anotace:
Tato diplomová práce analyzuje světový trh výrobců mobilních telefonů z hlediska vývoje operačních systémů i subjektů vyrábějících především smartphony. Detailněji analyzuje vybrané globální firmy, kterými jsou značky – Huawei, HTC a Nokia. Tyto vybrané výrobce pak navzájem porovnává je a vyhodnocuje z marketingového a finančního hlediska.Abstract:
This diploma thesis analyzes the world market for mobile phone producers in terms of the development of operating systems and operators producing mainly smartphones. Detail analyzes selected global companies, which are brand - Huawei, HTC and Nokia. These selected each manufacturer then compares them and evaluates the marketing and financial aspects.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/z25m3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. Ing. Jaroslava Holečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance - blok B
Práce na příbuzné téma
-
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
Nízkonákladový marketing - nové možnosti umístění reklamy s minimálními náklady
Michal Pavlík -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu
Adéla Stoklasová -
Product placement v českém filmu
Kristýna Klemová -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Product placement v českém prostředí
Filip Řepa