Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Ekaterina Tsvetkova
Bc. Ekaterina Tsvetkova
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing communication as a factor of the life style formation
Anotace:
Marketingová komunikace je jedna z elementu marketingů, který se jeví k vzájemnému vztahu s potřebiteli, prostředníky a taky ke formováni potřeb a stimulace prodeje. Moje práce je zaměřena na to, jak marketingová komunikace muže změnit nebo ovlivnit náš život. Teoretická část obsahuje základní pojmy, přesně vysvětlené a rozebrané jakými jsou: cíle a prvky marketingové komunikace, formy komunikačního …víceAbstract:
Marketing communication one of the marketing elements, the aim of it is ensuring intercommunication with customers, mediators, also forming demand and stimulation market. My work is focused on the marketing communication, how it can change or influence on our life. Theoretic part contents basic concepts, which are good expounded and analysed such as: aims and conceptions of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vjdcv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev