Bc. Ekaterina Tsvetkova

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing communication as a factor of the life style formation
Abstract:
Marketingová komunikace je jedna z elementu marketingů, který se jeví k vzájemnému vztahu s potřebiteli, prostředníky a taky ke formováni potřeb a stimulace prodeje. Moje práce je zaměřena na to, jak marketingová komunikace muže změnit nebo ovlivnit náš život. Teoretická část obsahuje základní pojmy, přesně vysvětlené a rozebrané jakými jsou: cíle a prvky marketingové komunikace, formy komunikačního …more
Abstract:
Marketing communication one of the marketing elements, the aim of it is ensuring intercommunication with customers, mediators, also forming demand and stimulation market. My work is focused on the marketing communication, how it can change or influence on our life. Theoretic part contents basic concepts, which are good expounded and analysed such as: aims and conceptions of marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2011
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní