Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Ekaterina Tsvetkova
Bc. Ekaterina Tsvetkova
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing communication as a factor of the life style formation
Abstract:
Marketingová komunikace je jedna z elementu marketingů, který se jeví k vzájemnému vztahu s potřebiteli, prostředníky a taky ke formováni potřeb a stimulace prodeje. Moje práce je zaměřena na to, jak marketingová komunikace muže změnit nebo ovlivnit náš život. Teoretická část obsahuje základní pojmy, přesně vysvětlené a rozebrané jakými jsou: cíle a prvky marketingové komunikace, formy komunikačního …moreAbstract:
Marketing communication one of the marketing elements, the aim of it is ensuring intercommunication with customers, mediators, also forming demand and stimulation market. My work is focused on the marketing communication, how it can change or influence on our life. Theoretic part contents basic concepts, which are good expounded and analysed such as: aims and conceptions of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vjdcv/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2011
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev