Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu – Bc. Daniela Hrdličková
Bc. Daniela Hrdličková
Diplomová práce
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Marketing Communication in Food Industry
Anotace:
Marketingová komunikace je v dnešním hyperkonkurenčním prostředí klíčovou součástí řízení podniku. Pokud je správně nastavena a efektivně využívána, dopomůže podniku kúspěchu na trhu, jelikož prostřednictvím marketingové komunikace jsou budovány vztahy se zákazníky, posilování pozitivního vnímání společnosti a celková konkurence schopnost. Cílem této práce je navržení marketingové komunikace, která …víceAbstract:
In today’s hyper-competitive environment, marketing communication is a key part of business management. If it is properly set up and effectively used, it will help a company succeed in the marketplace, as through marketing communication, relationships with customers, strengthening the positive perception of the company and overal competitiveness are bulit. The aim of this work is to design a marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hl8np/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev