Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu – Bc. Daniela Hrdličková
Bc. Daniela Hrdličková
Master's thesis
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Marketing Communication in Food Industry
Abstract:
Marketingová komunikace je v dnešním hyperkonkurenčním prostředí klíčovou součástí řízení podniku. Pokud je správně nastavena a efektivně využívána, dopomůže podniku kúspěchu na trhu, jelikož prostřednictvím marketingové komunikace jsou budovány vztahy se zákazníky, posilování pozitivního vnímání společnosti a celková konkurence schopnost. Cílem této práce je navržení marketingové komunikace, která …moreAbstract:
In today’s hyper-competitive environment, marketing communication is a key part of business management. If it is properly set up and effectively used, it will help a company succeed in the marketplace, as through marketing communication, relationships with customers, strengthening the positive perception of the company and overal competitiveness are bulit. The aim of this work is to design a marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hl8np/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev