Bc. Daniela Hrdličková

Master's thesis

Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu

Marketing Communication in Food Industry
Abstract:
Marketingová komunikace je v dnešním hyperkonkurenčním prostředí klíčovou součástí řízení podniku. Pokud je správně nastavena a efektivně využívána, dopomůže podniku kúspěchu na trhu, jelikož prostřednictvím marketingové komunikace jsou budovány vztahy se zákazníky, posilování pozitivního vnímání společnosti a celková konkurence schopnost. Cílem této práce je navržení marketingové komunikace, která …more
Abstract:
In today’s hyper-competitive environment, marketing communication is a key part of business management. If it is properly set up and effectively used, it will help a company succeed in the marketplace, as through marketing communication, relationships with customers, strengthening the positive perception of the company and overal competitiveness are bulit. The aim of this work is to design a marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní