Marketingová komunikace společnosti Pinko, a. s. – Šárka Ottlová
Šárka Ottlová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Pinko, a. s.
Marketing communication of the company Pinko, a. s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Pinko, a. s., jež je českým výrobcem zmrzlin, a případné navržení nových marketingových aktivit, které by mohla firma využít. První díl teoretické části se věnuje marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, druhý díl je zaměřen na trh zmrzlin. Praktická část práce se zaměřuje na společnost Pinko, a. s., její historii, produkty …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze marketing communication of the company Pinko, a. s., which is a Czech ice cream's producer, and to provide a potential suggestion of new marketing activities that could the company use. The first part of the theoretical section is dedicated to marketing communication and communication mix, the second part is focused on the ice cream market. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68722
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Miroslava Manová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68722
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev