Šárka Ottlová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace společnosti Pinko, a. s.

Marketing communication of the company Pinko, a. s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Pinko, a. s., jež je českým výrobcem zmrzlin, a případné navržení nových marketingových aktivit, které by mohla firma využít. První díl teoretické části se věnuje marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, druhý díl je zaměřen na trh zmrzlin. Praktická část práce se zaměřuje na společnost Pinko, a. s., její historii, produkty …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze marketing communication of the company Pinko, a. s., which is a Czech ice cream's producer, and to provide a potential suggestion of new marketing activities that could the company use. The first part of the theoretical section is dedicated to marketing communication and communication mix, the second part is focused on the ice cream market. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2017
  • Supervisor: Soňa Gullová
  • Reader: Miroslava Manová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68722