Šárka Ottlová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace společnosti Pinko, a. s.

Marketing communication of the company Pinko, a. s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace společnosti Pinko, a. s., jež je českým výrobcem zmrzlin, a případné navržení nových marketingových aktivit, které by mohla firma využít. První díl teoretické části se věnuje marketingové komunikaci a komunikačnímu mixu, druhý díl je zaměřen na trh zmrzlin. Praktická část práce se zaměřuje na společnost Pinko, a. s., její historii, produkty …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze marketing communication of the company Pinko, a. s., which is a Czech ice cream's producer, and to provide a potential suggestion of new marketing activities that could the company use. The first part of the theoretical section is dedicated to marketing communication and communication mix, the second part is focused on the ice cream market. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Miroslava Manová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68722