Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Jan Kovařík
Bc. Jan Kovařík
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude zabývat metaanalýzou prostředků marketingové komunikace, které budou zaměřeny na věkovou skupinu děti a mládež. Nejprve budou konkrétně charakterizovány cílové skupiny zahrnující mladší i starší školní věk. Charakterizován bude také psychický vývoj dětí. Dále budou popsány typické projevy mediálního chování této skupiny a negativní vlivy s tím spojené. Teoretická část …víceAbstract:
This bachelor thesis will focus on conducting a meta-analysis of marketing communication tools targeting the age group of children and youth. Initially, specific target groups including younger and older school-age individuals will be characterized. The psychological development of children will also be outlined. Furthermore, typical manifestations of media behavior within this group and associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ns2i5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev