Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci – Bc. Ivana Ryllová
Bc. Ivana Ryllová
Diplomová práce
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Marketing communication of the Radio Station and its Specifics in BTB and BTC Communication
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci veřejnoprávní rozhlasové stanice Český rozhlas Sever s ohledem na komunikaci směrem k BTB („Business to Business“) a BTC („Business to Consumer“). Úvodní teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci a její specifika ve veřejnoprávním rozhlase, dále na obecné nástroje marketingové komunikace, včetně specifik BTB a BTC komunikace. Popisuje …víceAbstract:
This diploma thesis is devoted to marketing communication of the public radio station Czech Radio North with regard to communication towards the BTB ("Business to Business) and BTC (Business to Consumer). Preliminary theoretical part is focused on marketing communication and its specifics in public broadcast, as well as the general tools of marketing communications, including the specifics of BTB and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rfmlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev