Martin Dovičin

Bakalářská práce

Proposal of marketing comunication for selected product

Návrh marketingové komunikace pro vybraný produkt
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace pro vybraný produkt a následnému návrhu vhodné marketingové komunikace. Práce také popisuje dostupné možnosti marketingové komunikace na internetu a definuje rozdíly v chování spotřebitelů vzhledem k online prostředí.
Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to analysis of marketing communication for se- lected product on the Internet and afterwards propose appropriate marketing communication strategy on the Internet. The thesis also describes the available options of marketing communication on the internet and defines the differences in consumer behaviour related to the online environment.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses p6q92q p6q92q/2
21. 5. 2015
Složky
Soubory
Halíčková, K.
21. 5. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.