Proposal of marketing comunication for selected product – Martin Dovičin
Martin Dovičin
Bachelor's thesis
Proposal of marketing comunication for selected product
Návrh marketingové komunikace pro vybraný produkt
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingové komunikace pro vybraný produkt a následnému návrhu vhodné marketingové komunikace. Práce také popisuje dostupné možnosti marketingové komunikace na internetu a definuje rozdíly v chování spotřebitelů vzhledem k online prostředí.Abstract:
This bachelor thesis is dedicated to analysis of marketing communication for se- lected product on the Internet and afterwards propose appropriate marketing communication strategy on the Internet. The thesis also describes the available options of marketing communication on the internet and defines the differences in consumer behaviour related to the online environment.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights