Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s. – Adriana Borovcová
Adriana Borovcová
Bachelor's thesis
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Possibilities of distribution and marketing communication of Matějovo pekařství a.s.
Abstract:
Borovcová, A. Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu distribuce a úrovně marketingové komunikace. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků komunikačního mixu a také úrovně distribuce. Návrhy vychází z analýzy vnějšího i vnitřního prostředí …moreAbstract:
Borovcová, A. Possibilities of distribution and marketing communication of Matějovo pekařství a.s. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The bachelor thesis deals with the analysis of the current state of distribution and level of marketing communication. Its aim is to propose improvements in the functioning of selected elements of the communication mix and the level of distribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Reader: Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOROVCOVÁ, Adriana. \textit{Možnosti distribuce a~marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/p7bmvq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev