Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s. – Adriana Borovcová
Adriana Borovcová
Bakalářská práce
Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s.
Possibilities of distribution and marketing communication of Matějovo pekařství a.s.
Anotace:
Borovcová, A. Možnosti distribuce a marketingové komunikace Matějova pekařství a.s. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá analýzou současného stavu distribuce a úrovně marketingové komunikace. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků komunikačního mixu a také úrovně distribuce. Návrhy vychází z analýzy vnějšího i vnitřního prostředí …víceAbstract:
Borovcová, A. Possibilities of distribution and marketing communication of Matějovo pekařství a.s. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. The bachelor thesis deals with the analysis of the current state of distribution and level of marketing communication. Its aim is to propose improvements in the functioning of selected elements of the communication mix and the level of distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev