Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech – Jan Trbušek
Jan Trbušek
Bachelor's thesis
Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech
Evaluation of advertising campaigns in different PPC systems
Abstract:
Trbušek J. Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá analýzou reklamních PPC kampaní ve vyhledávání nastavené v systémech Google Ads a Sklik. Jejím cílem je na základě výzkumu vyhodnotit a porovnat PPC kampaně na českém trhu a z výsledků měření navrhnout doporučení pro subjekty inzerujících v těchto PPC systémech. Součástí …moreAbstract:
Trbušek J. Evaluation of advertising campaigns in different PPC systems. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor's thesis deals with the analysis of advertising PPC campaigns in the search set up in the Google Ads and Sklik systems. Its goal is to evaluate and compare PPC campaigns on the Czech market based on research and to propose recommendations for subjects advertising in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Reader: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Management a marketing
Theses on a related topic
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová