Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech – Jan Trbušek
Jan Trbušek
Bachelor's thesis
Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech
Evaluation of advertising campaigns in different PPC systems
Anotácia:
Trbušek J. Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá analýzou reklamních PPC kampaní ve vyhledávání nastavené v systémech Google Ads a Sklik. Jejím cílem je na základě výzkumu vyhodnotit a porovnat PPC kampaně na českém trhu a z výsledků měření navrhnout doporučení pro subjekty inzerujících v těchto PPC systémech. Součástí …viacAbstract:
Trbušek J. Evaluation of advertising campaigns in different PPC systems. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2024. The bachelor's thesis deals with the analysis of advertising PPC campaigns in the search set up in the Google Ads and Sklik systems. Its goal is to evaluate and compare PPC campaigns on the Czech market based on research and to propose recommendations for subjects advertising in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing
Filip Blahout