Návrh na zvýšení návštěvnosti knihovny – Lenka Kobzová
Lenka Kobzová
Diplomová práce
Návrh na zvýšení návštěvnosti knihovny
The Design of Increasing Visit Rate for the Library
Anotace:
Cílem mé diplomové práce byl návrh na zvýšení návštěvnosti knihovny. Konkrétně hlavní pobočky Knihovny města Ostravy. Zpracovala jsem charakteristiku organizace a marketingové prostředí. Využila jsem teoretická východiska marketingu neziskového sektoru, marketingu služeb a měření spokojenosti zákazníka. Dále jsem provedla analýzu současného marketingového mixu Ústřední knihovny a marketingový výzkum …víceAbstract:
The aim of my thesis was the design of increasing visit rate for the library. Specifically, the main branch Library of Ostrava. I compiled the characteristics of the organization and the marketing environment. I compiled theoretical bases of marketing nonprofit sector, marketing of services and measuring customer satisfaction. Next, I analyze the current marketing mix of the Central Library and market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84990
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Magdalena Pastrňáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev