Marketingová komunikace dopravní společnosti – Zdeněk Viktorin
Zdeněk Viktorin
Bakalářská práce
Marketingová komunikace dopravní společnosti
Marketing communication of transportation company
Anotace:
Hlavním tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy související s touto problematikou. Praktická část obsahuje představení společnosti VIKTORIA trans s.r.o., analýzu její marketingové komunikace a závěrečné doporučení ke zlepšení. Zaměřuje se především na offline nástroje komunikace, ale také na moderní trendy v online prostředí. Cílem práce …víceAbstract:
The main topic of this thesis is marketing communication. The theoretical part defines the basic concepts related to this issue. The practical part includes the introduction of company called VIKTORIA trans s.r.o., analysation of its marketing communication and final recommendation for improvement. It focuses primarily on offline communication tools, but also on modern trends in the online environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Šturmová, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva