Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014 – Jan ČERVINKA
Jan ČERVINKA
Bachelor's thesis
Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014
The analysis of election campaign and of making use of political marketing in the prezidential election in Slovakia in 2014
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá volebními kampaněmi vybraných kandidátů na prezidenta Slovenské republiky během přímé volby v roce 2014. Svým tematickým vymezením spadá práce do kategorie případových studií pojednávajících o prezidentských volbách perspektivou politického marketingu, kterých byla v poslední době v českém prostředí sepsána řada. Práce je mimo úvod a závěr strukturována do tří …moreAbstract:
The thesis deals with the election campaigns of candidates selected for the post of President of the Slovak Republic during the direct elections in 2014. As far as the scope of the subject matter is concerned, the thesis falls into the category of case studies dealing with the presidential election from the perspective of political marketing. The number of such case studies has been quite high in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavel Maškarinec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVINKA, Jan. \textit{Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty od Philosophy. 2016. Available from: https://theses.cz/id/pdabpx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERVINKA, Jan. Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty od PhilosophyBachelor programme / field:
Political Science / PO-Hi
Theses on a related topic
-
Politický systém Česko - Slovenské republiky (tzv. Druhá republika)
Blanka Urbanová -
Přímá volba prezidenta v parlamentním systému: komparativní analýza Polska, Slovenska a České republiky
Michaela LEHEČKOVÁ -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Jakub Al Charragh -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Dominika Kovářová