Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014 – Jan ČERVINKA
Jan ČERVINKA
Bakalářská práce
Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014
The analysis of election campaign and of making use of political marketing in the prezidential election in Slovakia in 2014
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá volebními kampaněmi vybraných kandidátů na prezidenta Slovenské republiky během přímé volby v roce 2014. Svým tematickým vymezením spadá práce do kategorie případových studií pojednávajících o prezidentských volbách perspektivou politického marketingu, kterých byla v poslední době v českém prostředí sepsána řada. Práce je mimo úvod a závěr strukturována do tří …víceAbstract:
The thesis deals with the election campaigns of candidates selected for the post of President of the Slovak Republic during the direct elections in 2014. As far as the scope of the subject matter is concerned, the thesis falls into the category of case studies dealing with the presidential election from the perspective of political marketing. The number of such case studies has been quite high in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Maškarinec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVINKA, Jan. \textit{Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/pdabpx/.
Jak správně citovat práci
ČERVINKA, Jan. Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie (dvouoborové) - Historie (dvouoborová)
Práce na příbuzné téma
-
Politický systém Česko - Slovenské republiky (tzv. Druhá republika)
Blanka Urbanová -
Přímá volba prezidenta v parlamentním systému: komparativní analýza Polska, Slovenska a České republiky
Michaela LEHEČKOVÁ -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Dominika Cimrová -
Marketing a volební kampaně politických stran a hnutí ve Vrchlabí
Jindřich Polonyi -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Jakub Al Charragh -
Politický marketing na příkladu vybrané volební kampaně
Dominika Kovářová