Bc. Lucie Mihulová

Master's thesis

Marketing obcí a regionů

Marketing of Villages and Regions
Abstract:
Diplomová práce „Marketing obcí a regionů“ se zabývá hodnocením marketingových nástrojů využívaných městem Český Krumlov. V části teoretické se práce věnuje marketingu obcí, vysvětluje jeho vývoj a specifika, jež ho odlišují od „klasického“ marketingu. Současně se práce v teoretické části věnuje marketingu v cestovním ruchu. Součástí marketingu v cestovním ruchu je marketing destinace, jímž se práce …more
Abstract:
The thesis "Marketing of Villages and Regions" deals with evaluation of marketing tools used by the city Český Krumlov. In the theoretical part, the thesis deals with marketing of villages, detailing its development and the specifics that distinguish it from "classical" marketing. In addition, the theoretical part deals with the marketing of tourism. One part of the marketing of tourism is the marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Jančík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní