Martin Šindelář

Bachelor's thesis

Osobní brand

Personal brand
Abstract:
Primárním cílem této bakalářské práce je nastavit osobní brand Martina Šindeláře a také vytvořit návod pro ostatní. Teoretická část práce je postavena na třech pomyslných pilířích, které jsou pro budování osobní značky podstatné. Jedná se o definici brandu, marketingové strategie a marketingového mixu. Právě tyto témata jsou využita v praktické části práce. Slouží jako demonstrace vhodného nastavení …more
Abstract:
This bachelor thesis’ primary aim is to develop a personal brand of Martin Šindelář and create possible instructions for other people. The theoretical part of the thesis is structured into three sections which are brand definition, marketing strategy and marketing mix. These topics are essential for creating personal brand. It represents an example of appropriate setting of the basics of personal branding …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
  • Reader: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.