Martin Šindelář
Bakalářská práce
Osobní brand
Personal brand
Anotace:
Primárním cílem této bakalářské práce je nastavit osobní brand Martina Šindeláře a také vytvořit návod pro ostatní. Teoretická část práce je postavena na třech pomyslných pilířích, které jsou pro budování osobní značky podstatné. Jedná se o definici brandu, marketingové strategie a marketingového mixu. Právě tyto témata jsou využita v praktické části práce. Slouží jako demonstrace vhodného nastavení …víceAbstract:
This bachelor thesis’ primary aim is to develop a personal brand of Martin Šindelář and create possible instructions for other people. The theoretical part of the thesis is structured into three sections which are brand definition, marketing strategy and marketing mix. These topics are essential for creating personal brand. It represents an example of appropriate setting of the basics of personal branding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev