Bc. Marek Matějka

Master's thesis

Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding

Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na dva cíle: vědecký přínos spočívá ve výzkumu, sběru dat a jejich interpretaci se zaměřením na farmářské trhy, jakožto strategický nástroj pro branding obcí. Praktický výsledek spočívá ve formulaci strategických důsledků pro vedení města se zaměřením na výhody pro zákazníky a konečné spotřebitele. Práce popisuje vývoj fenoménu farmářských trhů od roku 2009 v České republice …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on two objectives: the scientific contribution consists in the research, data collection and their interpretation with a focus on farmers’ markets as a strategic tool for municipality branding. The practical outcome lies in the formulation of strategic implications for the municipality management with a primary focus on benefits for customers and end consumers. It describes …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2020
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní