Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding – Bc. Marek Matějka
Bc. Marek Matějka
Diplomová práce
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Farmers Markets as a Strategic Tool in Municipality Branding
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na dva cíle: vědecký přínos spočívá ve výzkumu, sběru dat a jejich interpretaci se zaměřením na farmářské trhy, jakožto strategický nástroj pro branding obcí. Praktický výsledek spočívá ve formulaci strategických důsledků pro vedení města se zaměřením na výhody pro zákazníky a konečné spotřebitele. Práce popisuje vývoj fenoménu farmářských trhů od roku 2009 v České republice …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on two objectives: the scientific contribution consists in the research, data collection and their interpretation with a focus on farmers’ markets as a strategic tool for municipality branding. The practical outcome lies in the formulation of strategic implications for the municipality management with a primary focus on benefits for customers and end consumers. It describes …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/c1ksy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev