Zhodnocení marketingové komunikace vybraných obcí – Michal Dresler
Michal Dresler
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace vybraných obcí
Evaluation of Marketing Communication of Selected Municipalities
Anotace:
V rámci diplomové práce byla hodnocena marketingová komunikace dvou populačně rozdílných obcí, obce Kujavy a Stráž nad Nisou. Komunikace obcí je stále nedostatečně prozkoumaným tématem. Ale právě kvalitně vytvářená komunikace může napomoci zastavit snižování zájmu občanů o dění v jejich obci. Cílem práce bylo porovnat současný systém komunikace dvou populačně odlišných obcí. Pro dosažení cíle bylo …víceAbstract:
The diploma thesis evaluated marketing communication in two population-different municipalities, Kujavy and Stráž nad Nisou. Communication of municipalities is still an insufficiently researched topic. But the well-implemented communication can help to stop the declining of citizens interest in what is happening in the municipality. The current communication system was compared in the smaller municipality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146773
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2022
- Vedoucí: Jaroslav Urminský
- Oponent: Jan Sucháček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev