I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school. – Monika RENDLOVÁ
Monika RENDLOVÁ
Diplomová práce
I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.
Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.
Anotace:
Práce se zabývá vzděláváním mentálně postižených osob. V teoretické části je vymezen Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální, pojednání o mentální retardaci, jako vrozeném defektu rozumových schopností,nástin konstruktivistického a transmisivního pojetí vyučování. Hra a projektové vyučování jsou uvedeny jako jedna z možné metody ve vyučování. Pro praktickou části byl vytvořen …víceAbstract:
The theoretical part specifies the Framework Educational Programme for primary education of children with special needs.The following chapter reports on mental retardation as a congenital defect of intellectual ability, It also mentions the classification of mental retardation according to its seriousness and the possibilities of education of mentally disabled individuals. Within the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaroslav Perný, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RENDLOVÁ, Monika. \textit{I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/ph4ss3/.
Jak správně citovat práci
RENDLOVÁ, Monika. I já mohu počítat, aneb hry v matematice na ZŠ speciální. Ever I can count, or else games in mathematics at special primary school.. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Význam a využití didaktických her a didaktických pomůcek ve výuce účetnictví
Lucie Formanová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Didaktické hry a cvičení v edukaci žáka s Downovým syndromem a jejich efektivita vzhledem ke vzdělávacím oblastem RVP ZŠS
Radka Lišková -
Tvorba edukačního materiálu k programu Pohyb a výživa a ověřování jeho působení na žáky 3. ročníku ZŠ ve školní družině
Martin Pawlas -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Osobnost Jana Gajdoše a možnosti pedagogicko didaktického využití ve školním projektu ve vyučování
Ivana GAJDOŠOVÁ -
Holub v jazyku, literatuře, kultuře a ve vyučování českému jazyku se zřetelm k mezipředmětovým vztahům
Kristýna Lustyková