Jana Kožíšková

Diplomová práce

Návrh marketingové komunikace pro Hotel 16 U Sv. Kateřiny

Proposal for marketing communications for Hotel 16 At St. Catherine
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingový a komunikační mix Hotelu 16 U Sv. Kateřiny. V práci jsou definovány marketingové nástroje využívané v oboru hotelnictví, SWOT analýza a segmentace. Z provedené analýzy jsou následně odvozeny jednotlivá doporučení pro zvýšení efektivity využívaných marketingových komunikačních nástrojů.
Abstract:
This thesis analyzes the marketing and communication mix of Hotel 16 At St. Catherine. This work defines marketing tools used in the hotel industry, SWOT analysis and segmentation. This analysis then derives individual recommendations for increasing the efficiency of marketing communication tools used.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29878