Jana Kožíšková

Master's thesis

Návrh marketingové komunikace pro Hotel 16 U Sv. Kateřiny

Proposal for marketing communications for Hotel 16 At St. Catherine
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingový a komunikační mix Hotelu 16 U Sv. Kateřiny. V práci jsou definovány marketingové nástroje využívané v oboru hotelnictví, SWOT analýza a segmentace. Z provedené analýzy jsou následně odvozeny jednotlivá doporučení pro zvýšení efektivity využívaných marketingových komunikačních nástrojů.
Abstract:
This thesis analyzes the marketing and communication mix of Hotel 16 At St. Catherine. This work defines marketing tools used in the hotel industry, SWOT analysis and segmentation. This analysis then derives individual recommendations for increasing the efficiency of marketing communication tools used.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2012
  • Supervisor: Jana Boučková
  • Reader: Markéta Procházková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29878