Marketingová komunikace Evropské unie směrem k mladé generaci – Kateřina Vencbauerová
Kateřina Vencbauerová
Master's thesis
Marketingová komunikace Evropské unie směrem k mladé generaci
Marketing communication of the European Union towards the young generation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem komunikace evropských otázek směrem k mladým lidem. Vzhledem k situaci v české společnosti, která komunikaci ze strany Evropské unie vnímá buď negativně, nebo vůbec nevnímá, je cílem práce zjistit, zda tyto názory sdílí i mladí lidé ve věku mezi 15 a 19 lety. Teoretická část práce vymezuje pojem "marketingová komunikace" a popisuje její hlavní nástroje. Dále se zabývá …moreAbstract:
The master thesis deals with the topic of communication of European issues towards young people. Due to the situation in the Czech society, which perceives the communication from the European Union either negatively or not at all, the aim of the work is to find out whether these opinions are shared by young people aged between 15 and 19 years. The theoretical part of the thesis defines the term "marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72871
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2018
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jarolím Antal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Evropská integrace
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev