Návrh online marketingové strategie vybraného podniku – Petr Sysel
Petr Sysel
Diplomová práce
Návrh online marketingové strategie vybraného podniku
A proposal of online marketing strategy for a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na internetový marketing a jeho možné uplatnění e-shopem Tadytuto.cz. Teoretická část se věnuje charakteristice online marketingu a blíže popisuje využití internetu z hlediska českých uživatelů. Následně jsou rozebrány jednotlivé okruhy online marketingu se zaměřením na problematiku Pay per click systémů, e-mailového marketingu, optimalizace pro vyhledávače a v neposlední …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the internet marketing and its possibilities that could be used by e-shop called Tadytuto.cz. In the theoretical part there is a definition of online marketing and also the description of actual situation of internet users in the Czech Republic. Then the different activities of online marketing like Pay per click systems, e-mailing, SEO or data analysis are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová
Název
Vložil
Vloženo
Práva