Jan Jindra

Diplomová práce

Webová analytika v marketingovém výzkumu akademické instituce

Web Analytics in Marketing Research of Academic Institutions
Anotace:
Práce se zabývá postavením webové analytiky v marketingovém výzkumu akademické instituce. V teoretické části shrnuje postavení (online) marketingu v marketingových aktivitách akademické instituce a zdůvodňuje důležitost analýzy návštěvnosti na webových stránkách akademické instituce. Rovněž předkládá základní východiska pro výběr vhodného analytického nástroje. V praktické části pak analyzuje provoz …více
Abstract:
This thesis deals with the state of the web analytics in the marketing research of an academic institution. The theoretical part summarises the state of the (online) marketing in marketing activities of the academic institution and substantiates the importance of the analysis of the attendance of academic institution's web pages. It also submits basic conclusions for choosing the suitable analytic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26973

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management