Bc. Vladimir Arsentyev

Bachelor's thesis

Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti

Impact of Marketing Communications on Customer’s Behaviour
Abstract:
Bakalářská práce na téma: „Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti” se zabývá působením reklamy na nákupní chování spotřebitelů. Tato práce byla napsána z několika důvodů. Prvním důvodem je snaha zjistit, jaký je vliv reklamy na spotřební chování českých zákazníků. Druhým důvodem je poskytnutí dat získaných pomocí této práce podnikům pro optimalizaci jejich marketingu. Cílem bakalářské …more
Abstract:
The bachelor thesis dealing with the topic “Impact of Marketing Communications on Customer’s Behavior” deals with the impact of advertising on consumers' buying behavior. This thesis has been elaborated due to several reasons. The first reason is an attempt to identify the impact of advertising on the buying behavior of the Czech consumers. The second reason is to provide the data gained during the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: PhDr. Ilona Toufarová
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní