Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Vladimir Arsentyev
Bc. Vladimir Arsentyev
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Customer’s Behaviour
Abstract:
Bakalářská práce na téma: „Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti” se zabývá působením reklamy na nákupní chování spotřebitelů. Tato práce byla napsána z několika důvodů. Prvním důvodem je snaha zjistit, jaký je vliv reklamy na spotřební chování českých zákazníků. Druhým důvodem je poskytnutí dat získaných pomocí této práce podnikům pro optimalizaci jejich marketingu. Cílem bakalářské …moreAbstract:
The bachelor thesis dealing with the topic “Impact of Marketing Communications on Customer’s Behavior” deals with the impact of advertising on consumers' buying behavior. This thesis has been elaborated due to several reasons. The first reason is an attempt to identify the impact of advertising on the buying behavior of the Czech consumers. The second reason is to provide the data gained during the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/bol25/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2017
- Supervisor: PhDr. Ilona Toufarová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev