Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti – Bc. Vladimir Arsentyev
Bc. Vladimir Arsentyev
Bachelor's thesis
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Impact of Marketing Communications on Customer’s Behaviour
Anotácia:
Bakalářská práce na téma: „Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti” se zabývá působením reklamy na nákupní chování spotřebitelů. Tato práce byla napsána z několika důvodů. Prvním důvodem je snaha zjistit, jaký je vliv reklamy na spotřební chování českých zákazníků. Druhým důvodem je poskytnutí dat získaných pomocí této práce podnikům pro optimalizaci jejich marketingu. Cílem bakalářské …viacAbstract:
The bachelor thesis dealing with the topic “Impact of Marketing Communications on Customer’s Behavior” deals with the impact of advertising on consumers' buying behavior. This thesis has been elaborated due to several reasons. The first reason is an attempt to identify the impact of advertising on the buying behavior of the Czech consumers. The second reason is to provide the data gained during the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bol25/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2017
- Vedúci: PhDr. Ilona Toufarová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev